"Будь уважним", "От непосида", "Десять разів повторити треба" - дорослі часто говорять ці слова малюкам. Але не кожна дитина може змусити себе зосередитись і не відволікатись. Розвиток уваги дошкільників перебуває у процесі розвитку, над її становленняи потрібно працювати. Дорослі неодмінно мають допомагати в цьому малюку. Наступні ігри допоможуть покращити увагу дошкільників і цікаво провести час в колі родини.
Ігри для покращення уваги дошкільників•
• «Заборонене число» (вибирається заборонене число (наприклад, 3), після цього вимовляється вголос декілька чисел. Щоразу, коли звучить заборонене число, треба плескати в долоні).
• «Знайди іграшку» (іграшки (до10шт) розставлені в кiмнатi так, щоб не впадали в очі. Дорослий починає розказувати про iграшку, яка вона, що може робити, якого кольору, форми. Дитина вирушає на її пошуки).
• «Запам’ятай і намалюй» (дитині показують картинку на яких зображенні геометричні фігури. Необхідно запам’ятати їх і намалювати по пам’яті).
• «Плутанина» (дорослий розповідає про предмети з помилками, дитині потрібно їх виправити: помідор - синій; сонце - зелене; огірок - червоний; трава - рожева; небо - коричневе; сніг - чорний; яблуко - біле та ін).
• «Фотоапарат» (дитині на декілька секунд показують малюнок, а потім вона якомога детальніше описує його).
• «Плесни у долоні» (дорослий називає слова. Як тільки дитина почує предмет, що символізує іграшку – плескає у долоні).
• «Що зникло?» (дорослий показує іграшки 5 – 7 штук, пропонує розглянути і запам’ятати ти їх. Потім дитина відвертається, а одна прибирається. Потрібно відгадати, що зникло).
• «Четвертий зайвий» (перед малюком викладається 4 предмети чи картинки, з них один предмет зайвий, дитина відгадує який саме. Наприклад: ложка, тарілка, сковорідка, рукавички).
• «Музична пауза» (дитині пропонується потанцювати під музику. Коли вона вимикається потрібно завмерти в останній позі
• «Заборонене число» (вибирається заборонене число (наприклад, 3), після цього вимовляється вголос декілька чисел. Щоразу, коли звучить заборонене число, треба плескати в долоні).
• «Знайди іграшку» (іграшки (до10шт) розставлені в кiмнатi так, щоб не впадали в очі. Дорослий починає розказувати про iграшку, яка вона, що може робити, якого кольору, форми. Дитина вирушає на її пошуки).
• «Запам’ятай і намалюй» (дитині показують картинку на яких зображенні геометричні фігури. Необхідно запам’ятати їх і намалювати по пам’яті).
• «Плутанина» (дорослий розповідає про предмети з помилками, дитині потрібно їх виправити: помідор - синій; сонце - зелене; огірок - червоний; трава - рожева; небо - коричневе; сніг - чорний; яблуко - біле та ін).
• «Фотоапарат» (дитині на декілька секунд показують малюнок, а потім вона якомога детальніше описує його).
• «Плесни у долоні» (дорослий називає слова. Як тільки дитина почує предмет, що символізує іграшку – плескає у долоні).
• «Що зникло?» (дорослий показує іграшки 5 – 7 штук, пропонує розглянути і запам’ятати ти їх. Потім дитина відвертається, а одна прибирається. Потрібно відгадати, що зникло).
• «Четвертий зайвий» (перед малюком викладається 4 предмети чи картинки, з них один предмет зайвий, дитина відгадує який саме. Наприклад: ложка, тарілка, сковорідка, рукавички).
• «Музична пауза» (дитині пропонується потанцювати під музику. Коли вона вимикається потрібно завмерти в останній позі
Немає коментарів:
Дописати коментар