Цей пост буде корисним для кожного, хто цікавиться інклюзією та батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП).
Сьогодні, я розкажу про роботу інклюзивної групи з середини - очима спеціаліста, який працює у цьому середовищі.
Інклюзивна група створюється для дітей з особливими потребами, якщо є висновок з інклюзивно - ресурсного центру (далі ІРЦ). З висновком батьки ідуть до директора закладу дошкільної освіти.
Жоден заклад не може !!! відмовити батькам і зобов'язаний задовольнити потребу дитини у праві на дошкільну освіту.
У інклюзивній групі може бути не більше 15 дітей, серед яких: 3 дитини легкого ступеня порушення розвитку, 2 - середнього ступеня або 1 з важким станом + діти без порушень у розвитку.
Супровід і підтримку у навчальному процесі дітям з особливими потребами надає асистент вихователя. Це спеціаліст, який завжди поруч: на заняттях, під час гри, прогулянки, прийому їжі. Направляє, підтримує, допомагає дитині соціалізуватись, закріпити отримані навички, почуватись комфортно у колективі однолітків.
Згідно висновку ІРЦ дитина з ООП має право на корекційно - розвивальні заняття з дефектологом, логопедом, психологом, реабілітологом (якщо ці спеціалісти є у даному закладі і з ними заключені договори).
На мою думку, інклюзивна освіта - це велика перевага для дітей з ООП, адже - це можливість отримати безкоштовну освіту, підтримку та соціальні навички, які є вкрай важливими для щасливого життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар