4 квітня 2022 р.

Робота з дошкільниками

У мене часто запитують в чому полягає робота психолога з дошкільниками? Мовляв, які в них можуть бути проблеми, адже, вони ще такі маленькі?

Сучасні діти розвиваються швидко: в свої 4 - 5 років вони не тільки вправно користуються гаджетами і знають де беруться діти; але й знайомі з неврозами, фобіями і невмінням будувати стосунки з оточуючими.

Дорослі проблеми, правда ж?

Ці питання вирішую я #ДитячийПсихолог . Щоб допомогти дитині позбавитись порушення, яке заважає розвиватись (агресія, тривожність, егоцентризм, енурез, гіперактивність, замкнутість та ін.), я проводжу індивідуальні корекційні заняття.

Поруч з корекційними, важливими є групові розвивальні заняття. Де я сприяю розвитку у дошкільників пам’яті, уваги, дрібної моторики рук, фантазії, творчості; вмінню будувати гру з однолітками, спілкуватись; бути чесними, толерантними, ввічливими.

Це лише частинка моїх обов’язків, з якими я вас познайомила. Далі буде...

Тепер ви розумієте навіщо психолог в дитячому садочку?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Засинання і пробудження. Робимо це правильно.

Часто чуєш від батьків: "Подумаєш, малюк важко засинає, пізно прокидається.  Це така дрібниця!" Але для багатьох батьків саме з ва...