4 січня 2017 р.

Дрібна моторика рук

Мета: розвиток дрібної моторики рук, тактильних відчуттів, координації рухів, вміння розрізняти предмети за формою і величиною, збагачення сенсорного досвіду дітей, виховання терпіння, стимулювання мовної зони головного мозку.

"Сухий басейн"

Заповнюємо ємкість манкою, бобами чи іншою крупою. Занурюємо туди предмети і просимо дитину знайти конкретний. Наприклад, трикутник.

"Коса"

Беремо три стрічки і зв'язуємо їх разом. Навчіть плести косу за допомогою стрічок. Ця гра буде під силу старшим дошкільникам. Коли дитина осилить це завдання запропонуйте їй заплести косу мамі чи сестричці. Не важливо, що вона може не вийти ідеальною, головне - радість і гордість дитини за її результат праці.

"Малювання пальчиками"

Запропонуйте дитині помалювати пальчиками, а не пензлем і вона буде надзвичайно задоволена. Що можна намалювати за допомогою пальчиків? Ягідки калини, намисто, яблука на дереві, сніг, дощ. Таке малювання зробить пальчики слухняними. Така вправа буде під силу навіть найменшим.

"Намисто"

Для цієї забави нам необхідні намистинки і лєска. Пропонуємо дитині виготовити намисто і браслет. Виконання цього завдання принесе багато задоволення, розвине увагу та зосередженість.

"Неслухняні ручки"

Психолог розповідає, що ручки Незнайка постійно роблять якусь шкоду, а щоб цього не траплялось потрібно приручити їх. І хоче пограти гру, яка точно допоможе зробити ручки слухняними. Пропонує погратись іграшками. Вони усі лежать у торбинці. Ведучий задає команду вийняти щось з торбинки, а діти виконують навпаки. Наприклад: знайти тверде – шукають будь що м’яке.

"Дотикові фантазії"

Психолог розповідає, що не тільки наші голівки можуть щось любити, але і наші пальчики і пропонує торкнутись дощечок з різними поверхнями (можна використовувати посуд з різними крупами). Завдання: обрати найприємнішу та найгіршу.

"Чарівний мішечок"

Для гри готується чарівний мішечок з різними предметами. Кожен, по черзі, нащупує предмет у мішечку і визначає, з якого матеріалу він зроблений (тканина, пластмаса, дерево, залізо). Якщо гравець називає матеріал правильно, - забирає предмет собі. Якщо ні, - кладе назад. Виграє той, хто збере більше предметів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИТИНА ЛАЄТЬСЯ. ЩО РОБИТИ?

"Ми його цього не вчили!" - вигукують перелякані батьки, чуючи від своєї дитини "негарні" слова. Справді, звідки з'я...