12 січня 2017 р.

Сприймання

Мета: розвиток зорового, нюхового, слухового сприймання сприймання; навчити розрізняти предмети за кольором, величиною та формою; активізувати розвиток тактильного сприймання, здатності впізнавати та описувати предмети за дотиком.
"Впізнай за дотиком"
Дитині зав'язують шарфом очі і дають упізнати на дотик предмети.

"Склади візерунок"

Кожній дитині роздають різні зразки малюнків та палички. Діти повинні відтворити зображення.

"Важкий – легкий"

Кожній дитині дається по 2 іграшки, потрібно сказати, яка важча, а яка легша.

"Око бачить, вухо чує, ніс сприймає, рот смакує"

Кожна дитина отримує зображення певного органу чуття людини. Потім із загальної кількості предметних картинок вона повинна знайти відповідні предмети, які відчуває даний чуттєвий орган.
Наприклад: вухо – магнітофон, радіо, спів пташки; око – телевізор, фотографія, краєвид.

"Твердий – м’який"

Психолог: "Я хочу вас навчити сьогодні розрізняти тверді речі і м’які. Ось у мене є дві іграшки, одна м’яка, інша – тверда, потрібно, щоб кожен узяв в ручки ці предмети, і спробував їх помнути, та, що не мнеться, вона тверда.
Ось тепер ви навчились розрізняти м’які і тверді речі. А скажіть мені, будь – ласка, чи буває тверда їжа? Зараз я кожному з вас роздам горішок – він твердий. Спробуйте нього, нього потрібно жувати зубками – він твердий. А тепер у мене для вас є м’яка їжа, яку ви усі дуже любите – це кукурудзяні палочки, вони м’які".

"Знайди предмети однакові за.."

Психолог: "Ось для вас я підготувала дуже цікаву гру. Я буду діставати з торбинки різні речі, а ви повинні казати, що це" (розкласти ці речі на підлогу). Потрібно знайди предмети, які:
- мають однаковий колір;
- лежать близько до вас;
- довгі;
- м’які;
- червоні;
- тими, що можна малювати;
- те, що росте на дереві.
Предмети мають бути підготовлені заздалегіть (наприклад: 2 жовтих олівця однакової довжини, машинка, шишка, м’які іграшки та інше). Кількість учасників необмежена.

"Різнокольорові острівці"

На підлозі лежать різних кольорів острівці з тканини. Психолог роздає дітям іграшки чи вирізані на папері предмети таких кольорів, як острівці з тканини. Діти повинні викласти фігури на острівці відповідного кольору.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИТИНА ЛАЄТЬСЯ. ЩО РОБИТИ?

"Ми його цього не вчили!" - вигукують перелякані батьки, чуючи від своєї дитини "негарні" слова. Справді, звідки з'я...