20 березня 2020 р.

Увага

Мета: розвиток уваги, вміння концентрувати, переключати з одного виду діяльності на інший, формувати здатність до розподілення; розвиток уваги, пов’язаний з координацією рухів.

"Чотири стихії"

Гравці сидять у колі. Ведучий домовляється з ними, що на слово «земля», вимовлене ним, усі повинні опускати руки вниз;
- "вода" – витягнути руки вперед;
- "повітря" - вгору;
- "вогонь" - виконувати обертальні рухи руками;
- "земля" - присідають, торкаючись руками до підлоги.

"Невлад"

Дорослий ставить запитання. Дитина повинна відповідати на це запитання, а говорити на зовсім іншу тему.

"Стеж за рухом і словом"

Психолог говорить, що діти повинні показати: ніс, рот, плечі, вухо, але при цьому сам «помиляється». Наприклад: показати брови, а говорити «вухо».

"Що нового?"

Психолог малює крейдою на дошці будь - яку геометричну фігуру. До дошки по - черзі підходять діти і примальовують будь - які деталі, створюючи картинку. В той час, коли одна дитина знаходиться біля дошки, інші закривають очі, а відкривши, відгадують, що змінилось. Чим довше триває гра, тим складніше шукати деталі.

"Бабусин гостинець"

Психолог розповідає: "Бабуся передала для своєї внучки Наталки гостинця. Дивиться дівчинка, а в кошику лежить щось кругленьке, гладеньке, жовтеньке, з одного боку червоненьке. Вкусила, смачне і соковите. Знаю, що росте на дереві" - подумала Наталочка" - а як називається забула. Хто їй допоможе відгадати як називається гостинець?
Можна використовувати різні варіанти: до нас завітав гість; кого або що намалював Мишко?; відгадування з опису професій, явищ, істот, предметів.

"Графічний диктант"

Дітям роздаються бланки в клітинку, психолог промовляє, наприклад: три клітинки вниз, діти мають правильно виконати слухові операції.

"Плесни у долоньки"

Психолог називає слова, якщо предмет літає, то діти плескають в долоні. Вибір потрібно обгрунтувати.
Слова: орел, диван, метелик, дельфін, хрущ, стілець, ластівка, літак, дерево, гайка, будинок, горобець, муха, комар, човен, гуси, собака, вертоліт, книга, ракета, килим, ворона.
(Слова можна змінювати, наприклад: іграшка, транспорт, імена та ін).

"Шерлок Холмс"

Гравець, який виконує роль Шерлока Холмса, уважно розглядає зовнішній вигляд свого партнера, відвертається або виходить з кімнати. Партнер міняє деякі деталі свого зовнішнього вигляду і пропонує детективу відгадати, що було змінено. 
Приводом гри може бути не лише зовнішній вигляд партнера, але і розташування предметів у кімнаті, дрібні деталі на малюнку... Складність гри залежить від кількості змінних елементів. Краще почати з 3 - 4 змін і поступово збільшувати, можна перетворити цю гру на змагання, пропонуючи двом дітям по - черзі відгадувати.

"Заборонений рух"

Діти сідають півколом. Психолог показує різні рухи, а діти повторюють їх, окрім одного (наприклад, підстрибування). Хто помилився — вибуває з гри.

"Запам’ятай своє місце"

Дітям пропонується знайти в кабінеті місце, яке подобається і стати в позу, яку бажають. Коли лунає музика – діти танцюють і розбігаються в кабінеті, а коли стихає – поспішають на свої місця та займають обрану на початку позу.

"Говори"

Психолог повідомляє дітям, що ним будуть ставитись запитання: прості і складні. Але відповідати на них можна лише після того, як психолог скаже слово "говори". Приклади запитань:
- яка зараз пора року? Говори
- який сьогодні день тижня? Говори
- який у тебе настрій? Говори
- якого кольору кофтинка у Степана? Говори.

"Запам’ятай порядок"

4-5 дітей стають у ряд один за одним. Першим стоїть ведучий, подивившись на дітей він повинен перерахувати хто за ким стоїть. Потім ведучим стає інший.

"Заборонене число"

Вибирається заборонене число (наприклад, 3), після цього вимовляється вголос декілька чисел. Щоразу, коли звучить заборонене число, треба плескати в долоні.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Засинання і пробудження. Робимо це правильно.

Часто чуєш від батьків: "Подумаєш, малюк важко засинає, пізно прокидається.  Це така дрібниця!" Але для багатьох батьків саме з ва...