Мета: розвиток образної, слухової, зорової, моторної пам'яті, обсягу короткочасної та довготривалої пам'яті, спостережливості; зорової пам'яті, активізувати здатність до довільного та мимовільного запам'ятовування.
"Дитячий садок"
Психолог називає приміщення дитячого садка, а діти повинні пригадати, що там знаходиться (або навпаки).
Наприклад: фізкультурна зала – м’ячі, обручі, лавки.
"Що зникло?"
Психолог звертає увагу на іграшки, які стоять на столі. Діти запам’ятовують їх, потім закривають очі, в цей час психолог забирає одну з іграшок. Малята мають згадати, що зникло.
"Пригадай"
Діти стоять у колі. Психолог по - черзі кидає м’яч, а діти називають тварин, рослин і птахів, які є в Україні. Якщо виникають труднощі, то називає психолог, а діти повторюють.
"Що змінилось?"
Психолог пропонує дітям оглянути представлених тваринок, потім діти закривають очі, а психолог забирає якусь тварину, діти повинні згадати, що зникло.
"Художник"
Обирається двоє дітей, один, якого малюють, інший художник. Художник оглядає дитину, потім відвертається і словами описує, що запам’ятав. Група стежить за правильністю відповідей.
Немає коментарів:
Дописати коментар