27 березня 2020 р.

Уява


Мета: розвиток уяви, фантазії, творчого та невербального мислення, обдарованості; стимулювати до зв'язного мовлення; розвиток пізнавальних функцій; навчання символічного обігрування сюжету, розвиток акторських задатків, навчання драматизації текстів; удосконалювати вміння знаходити нові нестандартні вирішення завдань; формувати комунікативну, творчу, соціальну компетентність; виховувати взаємодопомогу, дружелюбність.


"Що було б, якби..."
Дитина продовжує речення. Що було б, якби у кота було 2 лапи, якби люди перестали посміхатись, якби діти не виростали б. Кількість запитать обмежується лише фантазією дорослого.

"Казка по колу"
Діти сідають і по – черзі, тримаючи в руках чарівну паличку, придумують історію. Перша дитина починає, інша продовжує.

Таке придумування казки допомагає кожній дитині висловити свою думку, вчить адекватних способів взаємодії, розвиває взаємодопомогу, вміння спокійно слухати співрозмовника.

"Що буває..."
Дорослий пропонує дитині пофантазувати і назвати предмети, які бувають тверді, м'які, теплі, холодні, низькі, високі...

"Геометричні фантазії"

Психолог: "Подумайте і скажіть, що буває круглим, квадратним, трикутним?"


"Домалюй"

Дітям роздаються листки з частковим зображенням: півколо, хвиля, ромб, коло та ін. Завдання: домалювати так, щоб вийшов малюнок.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Засинання і пробудження. Робимо це правильно.

Часто чуєш від батьків: "Подумаєш, малюк важко засинає, пізно прокидається.  Це така дрібниця!" Але для багатьох батьків саме з ва...