10 жовтня 2024 р.

ТИ ЯК?

 Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК"?, ініційована першою леді, Оленою Зеленською, має на меті допомогти українцям знайти джерело сили та енергії. 

Повномасштабне вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року помітно вплинуло на життя українців, включаючи їхнє ментальне здоров'я. За прогнозами Міністерства охорони здоров'я України, близько 15 мільйонів українців відчують наслідки війни на своєму ментальному здоров'ї,[а за даними дослідження, проведеного британською компанією Alligator Digital, кожен другий у світі відчуває на собі вплив розв'язаної Росією війни проти України.

На спеціальній сторінці «Ти як?» розміщено поради, як попіклуватися про себе та дитину, також зібрані контакти перевірених партнерів та номери гарячих ліній з психологічної допомоги, куди людина може звернутися безкоштовно.

У 2022 році спільно з ВООЗ розроблено посібник «Базові навички турботи про себе та інших», цикл анімаційних відеороликів про те, як перемогти стрес.

У листопаді того ж року за підтримки Центру психічного здоров'я та реабілітації «Лісова поляна» МОЗ України, у співпраці з ВООЗ, створено відеоролики з українськими зірками та телеведучими, які демонструють виконання різних технік самодопомоги.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ТИ ЯК?

 Всеукраїнська програма ментального здоров'я "ТИ ЯК"?, ініційована першою леді, Оленою Зеленською, має на меті допомогти украї...